BEKÄNNELSER

Jag sjunger hela tiden, speciellt när jag är ute med hunden.
Hatar när folk berättar för mig vad jag tänker och tycker, för dom vet ju inte vad jag tänker och tycker!?
Jag verkligen älskar att gå på bio.
Min lugg var lika lång som resten utav mitt hår innan och jag vill verkligen ha tillbaka den längden.
Jag gillar inte när folk säger att dom ska förbätta sig och dagen efter är likadan igen.
Min drömresa går till Italien, vill verkligen dit.
Jag har börjat med att sova i flätor, så jag gör alltid det nu för tiden.
Jag har en egen hund och efter att ha haft henne i 2 år så existerar inte ens tanken att leva utan henne. Hon sover med mig på nätterna, hon sitter/ligger nästan alltid vid mig och i skrivandets stund så ligger hon i mitt knä så man kan verkligen säga att hon är med mig överallt. Världens bästa hund är hon♥
Jag gillar inte att ha platt hår längre.
 
(Jag kommer köra ett sånt här "BEKÄNNELSER"-inlägg minst 1 gång i veckan)

Kommentarer

NAMN:

E-POSTADRESS:

HEMSIDA:



/> Kom ihåg mig?
Trackback